#zagrzejmiejscewkospel

Aktualnie poszukujemy:

Oferty pracy Koszalin

Zadania:

  • obsługa bezpośrednia użytkowników w zakresie uruchomienia i serwisowania urządzeń Kospel, w szczególności pomp ciepła
  • prowadzenie szkoleń serwisowych na terenie swojego obszaru dla użytkowników i autoryzowanych serwisantów
  • obsługa infolinii serwisowej
  • kontakt z serwisem fabrycznym w naszej siedzibie w Koszalinie
  • udział w szkoleniach technicznych i innych niezbędnych do podnoszenia kwalifikacji
  • uzupełnianie serwisowych baz danych zgodnie z ustalonymi procedurami
  • dbałość o wizerunek firmy i profesjonalną obsługę klienta

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe)
  • doświadczenie w branży techniki grzewczej lub pokrewnej
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • chęć poszerzania wiedzy i uczenia się nowych zagadnień
  • komunikatywność i samodzielność w działaniu
  • umiejętność prowadzenia praktycznych szkoleń z zakresu funkcjonowania i obsługi urządzeń
  • dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów służbowych (praca w terenie)
  • prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  •  znajomość jednego z języków obcych (angielski, niemiecki)

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • możliwość szkoleń branżowych i awansu zawodowego dla najlepszych
  • prywatną opiekę medyczną, której koszty pokrywa Pracodawca
  • kartę Multisport na atrakcyjnych warunkach
  • ubezpieczenie grupowe
  • dodatkowe benefity na święta (paczki, karty przedpłacone),
  • owocowe poniedziałki w okresie jesienno- zimowym
  • imprezy integracyjne
APLIKUJ:

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowe zarządzanie procesami magazynowymi
  • Planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległego zespołu
  • Budżetowanie kosztów dla podległych obszarów magazynowych
  • Budowanie świadomości pracowników dotyczącej zasad BHP i zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy
  • Tworzenie instrukcji i procedur, nadzór nad ich wdrożeniem i realizacją
  • Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań dla procesów realizowanych w nowym Centrum Dystrybucji oraz ciągłe doskonalenie procesów magazynowych
  • Tworzenie analiz, sprawozdań i raportów operacyjnych dla Kierownictwa Działu
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Zarządzanie infrastrukturą magazynową i współpraca z administratorem obiektu

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe w magazynie na stanowisku kierowniczym min. 3 lata
  • Preferowane wykształcenie wyższe o profilu logistycznym,
  • Doświadczenie w zarządzaniu procesami magazynowymi
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP, WMS
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz koordynacji aktywności podległego zespołu
  • Dbałość o efektywną komunikację i budowanie relacji w zespole
  • Kreatywność i proaktywna postawa przy zmianach, rozwiązywaniu problemów i wyzwań
  • Umiejętność współpracy z wewnętrznymi partnerami biznesowymi
  • Znajomość MS Office ( w szczególności MS Excel w stopniu średniozaawansowanym)

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • możliwość szkoleń branżowych i awansu zawodowego dla najlepszych
  • prywatną opiekę medyczną, której koszty pokrywa Pracodawca
  • kartę Multisport na atrakcyjnych warunkach
  • ubezpieczenie grupowe
  • dodatkowe benefity na święta (paczki, karty przedpłacone),
  • owocowe poniedziałki w okresie jesienno- zimowym
  • imprezy integracyjne
APLIKUJ:

Twój zakres obowiązków

  • tworzenie, korygowanie, kontrolowanie i rozliczanie planów produkcyjnych
  • prowadzenie analiz niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcyjnych
  • bieżąca współpraca z działem sprzedaży, logistyki i produkcji

Nasze wymagania

  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel w stopniu średniozaawansowanym)
  • myślenie analityczne
  • kreatywność i proaktywna postawa przy zmianach, rozwiązywaniu problemów i wyzwań
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • odpowiedzialność i skrupulatność
  • mile widziane doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • dodatkowe atuty: doświadczenie w pracy z systemami ERP

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • możliwość szkoleń branżowych i awansu zawodowego dla najlepszych
  • prywatną opiekę medyczną, której koszty pokrywa Pracodawca
  • kartę Multisport na atrakcyjnych warunkach
  • ubezpieczenie grupowe
  • dodatkowe benefity na święta (paczki, karty przedpłacone),
  • owocowe poniedziałki w okresie jesienno- zimowym
  • imprezy integracyjne
APLIKUJ:

Twój zakres obowiązków

  • Stworzenie strategii trade’owej jako integralnej części strategii marketingowej KOSPEL i opracowanie planów operacyjnych dla rynków krajowych i zagranicznych
  • Segmentacja klientów krajowych i zagranicznych i przygotowanie planu działań trade marketingowych pod kluczowych odbiorców
  • Praca z rynkiem tradycyjnym (dystrybutorzy, hurtownie, składy budowlane) i kanałem nowoczesnym (hipermarkety DIY, kupcy)
  • Stworzenie planu współpracy z instalatorami montującymi systemy KOSPEL
  • Koordynacja i wdrażanie wszystkich działań trade marketingowych (np. ekspozycje, merchandising, materiały POS, promocje do klienta B2B i docelowego, targi, eventy)
  • Wprowadzanie do portfela kluczowych klientów nowych produktów i usług
  • Współpraca z pionem sprzedaży i czerpanie regularnego feedbacku od Przedstawicieli Handlowych i KA Managerów odnośnie potrzeb zmian i korekt działań trade marketingowych
  • Zarządzanie pracą Specjalisty ds. Trade Marketingu (obecnie Specjalista ds. Komunikacji) – plan zadań, KPI’s, monitoring postępu prac, dbanie o rozwój pracownika

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w marketingu i trade marketingu branży budowlanej/technicznej (minimum 5 lat)
  • Umiejętność budowania strategii trade marketingowej „od zera”
  • Praktyka zawodowa w pracy z różnymi typami klientów dla branży budowlanej/technicznej (B2B, hurtownie, instalatorzy, składy budowlane, kanał nowoczesnej dystrybucji)
  • Sprawne wykorzystywanie narzędzi trade marketingowych jak np.: ekspozycje produktowe, programy lojalnościowe dla klientów, programy motywacyjne dla sił sprzedaży, materiały POS (w tym katalogi produktowe, treści na stronę www), organizacja targów i eventów dla klientów
  • Umiejętności analityczne – chęć do pracy z danymi rynkowymi i analizami sprzedażowymi
  • Praktyka w zarządzaniu małymi zespołami (1-2 osobowymi)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (minimum B2) umożliwiająca swobodną komunikację biznesową i korespondencję e-mailową z partnerami zagranicznymi
  • Umiejętność nawiązywania trwałych i partnerskich relacji zarówno z siłami sprzedaży w firmie jak i z klientami, dystrybutorami, kupcami w sieciach, agencjami zewnętrznymi
  • Gotowość do relokacji do Koszalina i pracy w systemie hybrydowym (4 dni biuro i 1 dzień home office), na dalszym etapie możliwy model 3+2
  • Pro-aktywność i otwartość na zmianę, samodzielność w pracy

Aplikuj na Pracuj.pl

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja transportu do klientów Spółki (planowanie dostaw i wysyłek)
  • Prowadzenie analiz i wycen kosztów transportów międzynarodowych oraz krajowych
  • Optymalizacja kosztów transportowych
  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z transportem towarów
  • Prowadzenie ewidencji dokumentacji zleceń transportowych, rozliczanie kosztów transportowych
  • Bieżąca współpraca z działami sprzedaży, produkcji i serwisu technicznego

Nasze wymagania

  • Wykształcenia minimum średniego (preferowane kierunki logistyczne i techniczne)
  • Znajomości rynku przewoźników, branży TSL, zagadnień z zakresu czasu pracy kierowców, konwencji CMR,
  • Min. 2-letniego doświadczenia w pracy w obszarze TSL – mile widziane
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Kreatywność i proaktywna postawa przy zmianach, rozwiązywaniu problemów i wyzwań
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Odpowiedzialność, dokładność i umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z zespołem
  • Komunikatywność i zaangażowanie

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP

Aplikuj na Pracuj.pl

Your responsibilities

  • work closely with CEO and management Board
  • preparing reports, presentations, translations
  • managing CEO calendar
  • arranging appointments, coordinating business travels, events and meetings
  • handling phone lines and electronic mail
  • supervision over the flow of internal and external correspondence
  • cooperation with Legal Department
  • working closely with other company departments
  • participation in company’s building engagement projects

Our requirements

  • higher education (law, economics, management are welcome)
  • at least 2 years of experience on a similar position
  • fluent English, fluent German would be an asset
  • practical knowledge of MS Office (power point, excel, word)
  • perfect communication and interpersonal skills
  • great organization of work and independence

Apply Pracuj.pl

Twój zakres obowiązków

  • projektowanie maszyn i urządzeń – tłoczniki, wykrojniki, oprzyrządowanie spawalnicze, konstrukcje spawane
  • wykonywanie obliczeń wytrzymałościowych (analizy statyczne)
  • projektowanie stanowisk linii produkcyjnych
  • wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w oprzyrządowaniu
  • tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej na podstawie modeli bryłowych
  • ścisła współpraca z działem R&D, technologami i warsztatem w celu nadzorowania i usprawniania projektów

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki – Mechanika i Budowa Maszyn, Mechatronika
  • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
  • bardzo dobra znajomość programów CAD
  • znajomość oprogramowania wykorzystywanego do przeprowadzania analiz wytrzymałościowych MES
  • wiedza z zakresu materiałoznawstwa, głównie dobór materiałów narzędziowych do produkcji oprzyrządowania
  • wiedza z zakresu wykrawania, tłoczenia
  • znajomość podstawowych procesów technologicznych stosowanych przy produkcji wykrojników, tłoczników – obróbka skrawaniem, obróbki EDM, obróbki plastycznej
  • umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane

  • znajomość programów Solidworks i Solidworks Simulation

Aplikuj na Pracuj.pl

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa bezpośrednia klientów z kraju oraz zagranicy
  • Współpraca z kontrahentami krajowymi oraz zagranicznymi w zakresie dokumentacji serwisowej, logistyki części zamiennych
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość jednego z języków obcych (angielski, niemiecki, rosyjski) na poziomie min. B1
  • Dobra organizacja pracy własnej i zespołu
  • Motywacja i chęć rozwoju

Aplikuj na Pracuj.pl

Oferty pracy Damnica

Oferty pracy Karlino

Aktualnie nie prowadzimy poszukiwań kadry menadżersko/kierowniczej w tym zakładzie pracy

Chcę dołączyć do zespołu Kospel!

Nie zwlekaj! Już dziś zrób pierwszy krok w kierunku rozwoju swojej kariery zawodowej i wyślij CV!